Jag kan allt

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Isabella - 25 september 2010 16:49

Lördag är dagens namn. Har sovit fram till tolv.... inte länge jag vet, men har himmla svårt för det där just nu    Idag har vi haft främmande av Nicke och Stina. Vi har fikat och snackat. Trevligt tycker jag. Sedan ahr då min alldeles egna lilla Ozzy trätt fram från garderoben med tre st järpar

  

Han bet av dom huvudet direkt och spottade ut skit i slasken.....hahahahahha skojade bara   

Nä han skulle till laga dom och var tvungen att rensa dom själv. Lite trixit och mycke fjäder blev det!

   

     

Så nu sitter jag här och bara väntar på middagen. Sedan hocky och fara och jobba. En ultimat kväll  

Av Isabella - 25 september 2010 16:39

Ja det är inte mig jag menar     Nä dottra mine!!! Vad tiden går fort. I går kväll skulle hon och några kompisar på disco. På min tide var det disco jämt tycker jag. Jag var ganska ofta på disco, men nu förtiden verkar det inte vara så ofta, så vi är inte så vana med att hon går på disco   Men iallafall så komme det två tjejor till henne och dom skulle ju då SMINKA SIG OCH GÖRA SIG KLARA!!! Men vad tusan, dom höll på längre än vad jag brukar göra. Det sminkades och kammades och plattade hår. Hahahah vad roligt att se. Jag och Micke försökte messt hålla oss undan, men jag var ju tvungen att ta något kort på detta   

  

    

Jag skjudsade dom senare till discot och for hem för att vila lite innan jag begav mig till jobbet. Inatt har jag lärt mig mycke och fått höra mycke från en person som jag tycker verka ha huvudet på skaft. Människa verkar ha haft ett otoligt händelserikt liv på både bra och dåliga sätt. Spännande!!! Hem och sova för mig var det sedan nu på morognen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards