Jag kan allt

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Isabella - 14 september 2010 18:59

Hej hej på er....

Dagen som denna har jag bara sovit, bakat, handlat, städat och gjort en matlista. Sitter nu här och väntar på det underbara Idol. Idag är det ju från Luleå tror jag.....    Hur spännande kommer inte det att bli va!!!

Man ska väl som vanligt skämmas för denna jävla dialekt som vanligt. Sen så ska det väl komma dit något pucko som spela "blöj raggare" och gapa och så ska alla under Sundsvall tror att det är så vi är här uppe......  Har varit riktigt duktig med spanakan två dagar här. Kommer att plugga idag oxå när jag är på jobbet. Lär mig faktiskt något. Tydligen fungerar hjärnan än och kan ta in ny information   

Har idag oxå tagit ett beslut, vet väl inte om det är det bästa men vi får väl se. Har sakt upp mitt medlemskap på 360. Känner väl att man som ger bort pengar i onödan. Men samtidigt behöver jag göra något oxå. Men det finns ju betydligt billigare gym än 360. Men just nu fram tills vi far till Chile har jag tänkt ägna min tid till att plugga spanska till 100%   Nä har väl som ingent roligt att säga just nu så vi tar väl och hörs en annan dag.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards