Jag kan allt

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Isabella - 24 september 2010 07:31

Ja nu var middagen avklarad igår och det gick super bra. Alla gillade maten tror jag...   Och hockyn gick ju bara bra. Började kolla upp nu hur min ekonomi ser ut och den ser väl ok ut just nu. Men inser då helt lötsligt att vi åker om fyra månader!!!!  Känns helt otroligt bra. Men nu måste jagbörja lägga undan mycke pengar. Jag har just nu bara spartat 2000 och jag måste nog fösöka spara ihop minst 10.000 helst 15.000 om det går. Pgr av att jag måste ha lite när jag kommer hem oxå så jag kan få någon typ av lön. Det innebär att jag måste spara 3250:- i månade. Är nog helt ok tror jag.

Iallafall så nu kommer jag till det VIKTIGA i detta meddelande.

JAG BEHÖVER ERAN HJÄLP NU MINA LÄSARE!!! Vi har ju en otroligt snäll katt "Tusssan" Hon kommer att måsta vara ensammen i två och en halv vecka om ingen förbarma sig över henne. Visst klarar hon det om någon bara matar henne och släpper ut henne och tar in henne, MEN min förhoppnigen är att någon skulle vilja bo i våran lägenhet! Så är det någon som behöver en lägenhet mellan den 1 jan- 18 jan så finns det en med en jätte snäll katt i.S jälvklart betalar ni ingenting ni får bo gratis, bara ni tar hand om Tussan.......

  

  

Av Isabella - 24 september 2010 06:59

 Parma rullar med mystisk röra och vitlöksbröd

  

Det som var så konstigt var att barnen gillade dom? Dom tyckte dom var jätte goda.


Talian stallion fylld fläskfile med färskrostad potatis med basillika smak. En god sallad till

   

 

 Hemma gjorda rån skålar medhemma gjord Tobleroneglass

  

Dukningen före.

  

Till hockyn var det kaffr med dopp. Passade då på att bjuda in mina mini muffins jag gjort.

  

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards