Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Kaos i världen

Av Isabella - 21 oktober 2011 07:44

God morgon   Det är inte några glada toner här i dag. Sedan kl 5 i morse har jag legat och vridit mig i sängen pgr av denna skit tand som inte finns där längre. Det känns som någon borrar rätt ner i håller och det värker i halva tandraden och upp mot bihålorna!!! Det gör så jävla ont jag svettas nästan.  Men förmodligen finns det dom som har det mycke värre än mig! Ja som typ Khadaffi!  Iallfalll hade mycke värre än mig igår. Ganster Khadaffis dagar har ju varit räkande länge nu. Men jag kan inte låta bli att undra vad han tänkte i det skede dom hittade han? Men sin lilla guld pistol i handen och ihop krupen i ett bajsrör? När han upptäckte att hans livakter inte var vid liv och han förstod att NU blir det hårt!  Själv i hans kläder eller kläningar skulle jag nog om jag var han skjuta mig själv, Men man vet ju inte rikigt vad som hände. Men i samma sekund som dom  grabbade tagi i han så måste han ha förstått att dettta kommer att göra ont!! Förmodligen ondare än vad jag har.    

Men han förtjänar det nog till varje pris, så som han har trott sig vara i många år. Hur är det man säger.Så som man behandlar andra så kommer du själv att bli behandlad. Khadaffi det skulle du ha tänkt på !! Nu kommer du och Umsada binladen få straff arbeta i helvetet. Hoppas ni får ett typ lego jobb som får er att storkna!!  Nä nu har mina värktabletter börjat verka så nu ska jag passa på att plugga lite tills nästa topp av smärta sätter inte.

 


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards