Jag kan allt

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Isabella - 3 juli 2012 19:38

tjo hopp på er alla glada.

Så fantastiskt bra väder vi har haft idag. Solen har skinit hela dagen och jag Isabella Lindgren har solat i hela tre timmar.

Bara slöat och slöat. . . . . riktigt sköns ska ni veta!   

slängde ihop en lättar middag och sedan begav vi oss till en loppis.

lyckades köpa hem en lykta till (för troligen har jag redan 250 st) som jag tänkte mig ska hänga ute på balkongen. På vägen hem svissade vi förbi min far och kerstin i deras lilla husvangs/stug ställe. Vi fick oss lite fika och sackade en stund och nu hemma igen !

ska nu snart överaska min lilla prutt gubbe med jorgubbar och glass!

Ha det nu bra så syns vi sen !

  

Av Isabella - 3 juli 2012 12:06

God morgon/ dag....

Tisadag och helgen har passerat med buller och bong   

Fredagen blev en lugn och frysig tillställning. Vi for på festivalen för att kolla in Veronica Madio (eller hur hon nu heter) med Rebbe och Axel. Farfar Kalle följde oxå med. Men huvva vad kallt det var. Vi åt lite mat och sedan gick vi mest runt och kollade in folket som festade och hade trevligt. Vi hade rätt trevligt vi oxå. Iallfall så gick det då pengar för oss   

Lördagen blev den hemma kväll med film och chirre. Tidigare på dagen var vi förbi Moa och Glenn och grattade Glenn på sin födelsedag. Och vilken super god tårta Moa hade gjort. Kan nog säga att det var bland dom godare tårtorna jag har ätit.

Söndag var dagen D för Rebbe. Hon och Axel for till Stockholm. Hon ska vara borta i två veckor. En lite paus från mamma och pappa gilla hon nog, vi oxå men visst blir det tomt och ensammet utan henne.

Efter vi skjudsat dom till flyget stressade vi hem och drog på stan för en sissta matbit på festivalen. Och vilket väder vi fick. Vi möte upp Moa och Glenn och strosade med dom. Sedan hem och kolla in tv.På söndag natt kännde jag hur ont i halsen jag började få och jo......

Jag har blir SUPER förkyld.    Snoret rinner fast man är tät i näsan, huvudet värker och bihållorna gör förbannatont...!!! Så jävla typiskt när man är ledig fram till på fredag. Men jag petar i mig lite lagligt knark mellan timmarna och försöker hålla febern på en vanlig nivå.

Jag är väl inte dönde men jag mår inte bra.

Så här kommerdet att bli stilla lugna nu. Jag hade en massa bilder från helgen, men jag har tappat bort min kabel så jag kan inte ladda över bilderna till datorn!!!   Så jag ska försöka fixa mig en ny kabel så fort som  möjligt så vi får förnedra några människor..hahah näää skojade bara!

Nä ni må ha det tills vidare så hörs vi kanske i morgon.

Hoj på er

 



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards