Jag kan allt

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Isabella - 28 juli 2012 22:29

Men hej på er igen !

Sitter nu på jobbet och fundera om jag verkligen ska MÅSTA gå till tandläkaren? Har en tid nu den 6 aug, men avbokade den nu i fredags pgr av att jag känner att jag kommer att ha en massa utgifter i aug, så jag tänkte jag skjuter på det en lite månad eller två    Men i går eftermiddag började jag känna något i min ena tand. Känns liksom som jag har ett hål kanske.....   I början av året var jag och fick tyvärr rotfylla en tand. Inte nog med att det gorde JÄVLIGT ont , det var JÄVLIGT dyrt oxå (betalade förmodligen en utlandsresa till tandläkaren) ! När man kommer upp i en viss summa har man halva priset i ett år och det var därför han tyckte det skulle vara bar att göra en vanlig kontoll nu så skulle den bil billigare. Men som jag sa, jag avbokade tiden, men nu känns det som jag kanske måste gå dit en då!! Skit oxå...och det värst är att det är FÖRMODLIGEN allt detta läsk drickande dom påverkar mina tänder en jävla massa!

Ska prova borsta tändera i våldet dom här dagarn få se om det ger med sig, om inte så måste jag väl ta och gå dit och ge bort lite mer av mina pengar   

Idag har jag sovit super bra ända fram till halv två. Efter det brog jag och Micke till Mobacken och fikade. Super gott fika, tyvärr så den bakelsen jag tog innehöll nötkräm. Så jag var tvungen att ge bort den till Micke och köpa mig en JÄTTE negerbolle iställe.

Jag och Micke grillade ikväll och latade oss fram för tv tills jag drog på jobbet. Och här är jag nu.

I natt har jag varit duktig och tagit med mig SPANSKA boken. Ska ta och öppna upp den och försöka slå in lite spanska i tjockhuvudet   

Önska mig lycka till .....

Ha de till nästa gång


Av Isabella - 28 juli 2012 07:21

God morgon    

Lördag och jag har tänkt i natt. Tokigt va? För kom jag på en sak jag såg när jag var in på Willys igår. Två vuxna människor på en ålder mellan 55-65 år. Jag gick efer dom genom affären och när vi komme fram till lösviktsgodiset gick dom båda två raka vägen mot lådorna och tog två till tre sorter var i handen och gick sedan och smaskade   

Hur tänker man då? Visst måste oxå dom veta att man handlar på affärer?? Först betala och sedan äta??

Sedan i natt har jag gjort något som kommer att bli spännande. Bara för er att sitta ner lungt och vänta på resultat.

Idag blir det att sova och sedan hoppas jag på en GOD lagad midda från gubben......

TTroligheten av den är ju nästan lika med 0 , men jag kan ju iallafall hoppas.

Ibland överrakskar han mig verkligen   

Nä... detta var ett skit inlägg och nu drar jag mig tillbaka för att åka hem och sova.

   

Föresten kommer någon ihåg dom här......

 

Såddanhär satt ju på VARENDA kylskåp mellan slutet av 70 talet oich 80 talet. Hittade dom igår och gud vad söta dom var. Så nu sitter dom på mitt kylskåp!

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards