Jag kan allt

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Isabella - 12 juli 2012 23:52

Tjen nattsuddare

Klockan är nu snart 00.00 och jag har scannat min dator. Trodde jag hade något typ av skit virus i den, men pogramet hittade ingenting   

Idag har jag varit trött och trött. Vart väckt av typ en 1000 hudar som skällde och en ägar som skrek att dom skulle vara tyst.

Varför har man typ så många hundar?? Jag har konstanterat att jag bor på helt fel ställe om man ska jobba natt.

Gräset klipps typ jämt utan för mitt fönset, hundar skäller och barn skriker.  

Det är ju så himla tråkigt att världen inte kan stanna upp bara för att jag ska sova.

I morogn fredag och jag ska gå ut och äta med mina vänner. Ser verkligen fram imot det och det kommer att bli en lugn tillställning.

Idag efter jag vaknat till så ringde min moster och berättade att hon skulle hjälpa min mor att packa nu i förväg och att vi kunde magisinera mammas möbler till dagen vi ska flytta. Allt detta innebär att vi kommer att kunna börja städa snart så vi kommer att hinna i tid utan att jobba ihjäl oss.

Tack så hemskt mycket moster, det var guld värt.   

Sedan under dagens gång har jag haft så mycke jag tänkt jag skulle skriva om och nu när jag sitter här så har allt försvunnit från mitt huvud???   

Hur kunnde detta ske??

Ja så nu får ni detta egentligen helt meningslösa inlägg.

Nä ska försöka fördriva nu 8 timmar till på nätet och hoppas på att jag hittat rågot riktigt roligt...

Kram och godnatt på er



Av Isabella - 12 juli 2012 06:55

Tjo ho på er alla läsar.

Just nu är klockan strax sju och mina ögon känns så där som ett par häng tissar.

Ni vet stora, tunga och vill som bara neråt. Jag har en hel timme kvar innan man får krypa ner i sängen.

Nu när jag gick in på bloggen så upptäcker jag att jag har en läsare som verkligen uppskattade min blogg. Super roligt måste jag säga att han oxå berättar det. Det värmde i mitt lilla hjärta.

Tack så mycke Classe, jag har varit in på din blogg och kikat och den var fin den med. Kommer nog att följa den hädan efter.    

Så här på morgon sidan, vad finns inte bättre än att kolla in lite coola killar. Allså visst är det något specielt med tattuerad killar som är lite stygga och farliga.

Mumms bitar så här tidigt gör att man vaknar till. Kommer nu gå hem och förska intala mig att min mums bit där hemma är lika farlig och tattuerad   

NNÄÄÄ skojade bara, han duger precis som han är och jag kan berätta att jag har en aldelles egen STÅLMANEN hemma.

Han har nämligen ett par Stållis kallinga och när dom åker på då jäklar ska ni veta.....

Nu har jag fördrivit 30 min till så nu ska jag sluta.

Kram på er så syns vi förmodligen ikväll


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards