Jag kan allt

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Isabella - 16 juli 2012 02:29

Tjena hej på er

Helgen har dundrat förbi oss och det kan inte riktigt vart som vi tänkte , men bra en då.

Fredags kväll drog jag ut med Maria G och Maria F på middag på Lilla kina. Mycket trevligt faktiskt. Jag åt insikmat.

Allså indisk mat är ju fan det godaste man kan stoppa i truten. Tror banne mig man måste börja kolla på resor till Indien. Sedan drog vi på en pubkväll. Vi gick på alla pubar i Skellefteå !   Man kan väl säga att det var rätt lite folk ute men roligt hade vi endå.

Vi hann ju prata igenom livet stor frågor, så där som bara tjejor kan.

Lördagen var en ända LLLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNNNNGGGGGGG vänta på att få ett beske om vi skulle få flyga ballong. Under dagen fördrev vi tiden med att besöka en jäkla massa skit loppisar!

Allså i tidningen står det ju anonser. Så här lyder dom : Stor gatu loppis...... och vart det är, eller : Stor bya loppis....

Också när man kommer dit så är det tre bord???  

Så kanske man har kört en tre - fyra mil?? Dåligt!

Iallfall så efter kl 16 fick vi beskedet att det blev ingen ballonfärd för oss. Så nu är det uppskjutet till på fredag.

Snälla VÄDERGUDARNA VAR MED OSS!!!

Söndag, dagen det för Rebbe att återkomma hem till mor och far. Oj vad det har varit roligt för henne att få vara med Axel i två veckor, men jag tror verkligen hon längade hem nu så här idag.

Hela dagen spenderade jag och Micke att åka runt på loppisar, för att varva lite med att sälja ut mammas halva bohage (hon ska ju flytta till mindre och rymmer inte alla möbler). Så äntligen kl 18.00 landade gumman i västerbotten. Trött lite ledsen för att lämna Axel, men otroligt glad att vara hemma endå.   

Helgen loppis fynd blev 5 nya ikea tallrikar, en lite Björnborg väska, en vitlöksgöma, ett par svart jens, en röd topp. Allt detta för endast 95 svenka riksdaler!   

Jag kan bara säga BILLIGT och jag älskar loppisar!

Nu sitter man åter igen på jobbet för att på börja min 5 dagars vecka....

Hade turen att få börja nu kl 2 i natt, så jat har ju sovit från kl 21 till 1.15, så denna natt kommer att gå fort!

Tack och hej på er!


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards