Jag kan allt

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Isabella - 25 juli 2012 09:48

Vaknade i dag med ett STORT MJAUUU utan för mitt fönster! Det var Tussan som igår kväll smög ut på blkongen och sedan var kvar där hela natten (stackare)! Idag så här dagen efter (flytt städade hos mamma igår) så känns det att man är OTRÄNAD och jävligt stel.

tror nog det första alternativet är det största orsaken. Ont i ryggen som bara den och lite träningsvärk i benen. Men bar man kommer igång så blir det bättre.

Har hunnit över till moder och hämta en JÄTTE stor spegel med guld ram som jag fick av henne. Ska nog sätta upp den i vårat sov rum.

Idag blir det en tvättar dag, men det är allt oxå. ska bara vila och ta det lungt och i kväll åker panssioparet och två till kompisar på BILBINGO på travet.   

Hur tråk/roligt som helst.

Imorgon kl 7.15 drar jag och Rebbe till Umeå för att hon ska spela fotboll i helgen där. Måste tydligen gå in på den där "gubb affären" oxå Biltema och köpa något riktigt killigt " BROMSOK" ! Funderar på om jag verkligen klarar upp detta.

Nä nu ska jag fika frukost och sedan blir det att se om det bli en bak dag eller om jag bara latar ner mig i soffan.

Hoj på er !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards