Jag kan allt

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Isabella - 13 juli 2012 15:18

......städat , tvättat men jag vill inte!   

Vill vara en latis som skiter i allt just nu. Men det gör ju ingenting för sakerna finns ju kvar att göra. Det är ju ingen som gör det åt en.

Idag vaknade jag av telefonen. Vi skulle ju hämta bilen. Men för att det är fredag den 13 så förstod jag rätt snabba att vi inte skulle få hämta den.

Och mycke riktigt, gubben ringde och snacka om att vi inte kunnde hämta den för att det skulle härda färgen. Men till saken hör den att när jag lämnade bilen så sa han att vi kanske skulle få hämta den på torsdag för då skulle det ha härdat. Och då var jag snäll och sa, det gör ingent vi kan hämta den på fredag.

Nu har förmodligen gubben inte gjort sitt jobb och skyller på härdningen!   

Han frågade om vi behövde bilen och jag skyndade ig att svar ett KLART och TYDLIGT

-JA DET BEHÖVER VI!  (men vänligt) imorgon ska vi fara och flyga luftballong och då behöver vi den.

-Ja....(så lät han så där besvärad) men då måste jag ju fixa det där till i morgon då!

ÖÖHH vänta du skulle ha fixat det till tordags??

Så nu sa han att vi skulle komma i morgon vi 12 och hämta bilen! Och himmelens om den inte är klar då.....

Då kommer BESTEN I MIG FRAM!!!!

Passa er!!!!


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards