Jag kan allt

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Isabella - 27 juli 2012 20:40

God kväll läsare.

Har nu varit off blogging ett tag. Beror då på att jag har ett liv förutom denna dator värld   

ONSDAG: En helt vanlig dag med det man gör varje dag,städa, tvätta och en massa tråkiga saker ! På kvällen blev det BILBINGO. ÅÅ jag var så himmla glad när jag for. Vi köpte ju alla spel satte oss i bilen och började spela.

VILKEN LYCKA när jag inser att jag har chans på att vinna 1000:- satt bara och vänatde på nr 21 och helt plötsligt händer det..... 21 ....två etta.....   JAG skriker och Micke slänger sig på tutan och tutar hej vilt.....

Men gubben dom har ute på plan har hörappart och vill inte röra på sig allt för mycke och han hinner inte höra ( påstår han) vårat glädje rop och dom hinner ropa ut ett nummer till.....  

Reglerna säger att man måste tuta på det nummer man har bingo (precis som vi gjorde) man kan inte komma efter och säga att man hade bingo. Gubben kom sedan springade och jag säger att vi tutade ,skrek och vifftade med armarn. Till och med några bil grannar sa till han att vi tutade och att dom hörde....men jag fick inga pengar   

Man kan ju fan inte ha en gubbe som hör dåligt och inte vill röra på sig i onödan på ett sådant ställe för fan!! Sisst vi var där då var det typ tre tjejor som spran mellan bilarna och skötte sitt jobb exenplariskt! Till saken var den att jag var inte den ända som inte vart hörd, tre bilar till missade han och då känns det verkligen inte som det var rätt man på rätt ställe, så det ända jag säger om detta är DÅLIGT och jag är jävligt sur att jag inte fick mina 1000 spänn! Efter detta så var Micke sur och tutade fast vi inte hade bingo bara för att se om han hörde. Och då mina läsare så hörde gubb tjuven. Tror visst han hörde men orkade inte rikigt springa.....skit gubbe!

 

Torsdag begav jag och Rebecca oss till Umeå för fotbollscup. En match hade dom som jag såg. Dom vann och vad roligt för tjejorna. Det tråkiga var att en av tjejorna bryt armen och fick lämna plan. Idag hade dom två matcher och dom har vunnit dom oxå. Riktigt duktiga tjejor    Hoppas dom vinner hela skiten i deras åldersklass.

Idag har jag inte gjort annat än att flytta mammas hela lägenhet SJÄLV!! Jag och min partner "Göran"! För er som inte vet vem han är så är det en vagn på hjul. Men hans hjälp drog jag han farm och tillbak mellan lägenheterna typ 2000 vändor och efter 5 timmar hade jag tömt lägenheten. Gick riktigt bra faktiskt. Eftermiddagen så blev det soff läge och nu jobb.



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards