Jag kan allt

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Isabella - 23 juli 2012 09:04

God morgon på er!

Efter en 20 minuters väntan på denna sida (fungerar dåligt idag) så har jag äntligen kommit mig in för att beskriva helgen för er.

Fredag, ja ingenting. såg fiml la mig tidigt.

Löradg klev vi upp tidigt för att hinna duscha och fika innan vi skulle få hämtning kring 9 tiden av Nicke och Stina.

Dom kom och vi nervöskissade och bajsade allihop. Sedan begav vi oss mot Lycksele för en Staus Que helg och lite öl.

Jag vet inet varför med alltid när vi umgås med dom så blir det en massa skit prat (och nu menar ajg SKIT prat), mycke bajsande o ch kissande. Vi har väl kanske lite samma humor.   

Iallfall så helgen tema var ju typ ....

VÄNTA jag måste bajsa eller VÄNTA jag måste kissa.....alltid någon av oss. hahahaha som barna!

vi började med att käcka en behövlig lunch på en pizzeria som heter Lapponia. riktigt goda faktiskt (inte för att jag tog en pizza), själv tog jag köttfärsås och spagetti. Mycket gått !

sedan begav vi oss mot Dollarstore för att inhandla lite snacks och andra onyttig och saker vi egentligen inte behövde.

Efter den shoppingen drog vi till hotellet vi bokat.

Ska verkligen REKOMENDERA det PARKHOTELL mitt inne i stan. Trevligt inte så dyrt och en lagom frukost. vi vilade till oss och möttes ner i matsalen för att käka middag och påbörja kvällen.

Nicke skrämde livet ur en servitör genom att skrika HHHHEEEJJJJJ i telefonen och stackarssevitören fattade nog inte att han pratade i telefonen, han trodde nog att denna kille är inte riktigt klok!!   Seadn vart det spel på rumet, öl i öl tält och musik på hög nivå. Vad ska man säga om Staus Q ? Visst dom i sina ära men det är ju inte riktigt min musiksmak. Efter en 30 min var jag redan less på dom och ville bara gå och sätta mig någon stans.....men det kan man ju inte säga...Eller jo jag viska det till Stina och hon höll med .....   Troligen var vi dom ända där som ville att dom skulle sluta så vi fick gå och sätta oss någon stans....hahahah.

Efter uppträdanet drog vi på en pup inne i Lycksele och sedan for vi på Hotell Lappland och träffade Jörgen,Emeli,Karina och Rickard. Egentligen helt onödigt...vi hade inte behövt dom där drinkarna upptäckte vi dagen efter....Men i det stora hela var  det SKTI trevligt och roligt. Så nu siktar vi på nästa äventyr som blir Umeå och se Sabaton och Raubite i december.

Söndag var det bara baksmälla och trött het hela dagen.

               

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards