Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

Inblick från mina lediga dagar !

Av Isabella - 14 februari 2014 10:53

Tjenis  på er allihop.

Utlovade ju igår att jag skulle återkomma med lite bilder OCH som vanligt vart inte det. DÄRFÖR att jag gjorde naglar på mig själv.

Kan inte vara utan gel naglar just nu. Jag har fått ett sådant problem med mina naglar. Dom är SUPER tunna/ super mjuka/skivar sig och spricker. Det gör rent ont och så fort jag stöter eller tar i något så bryter jag nageln fel väg.

Jag har nu googlat en massa och det finns väl inte så hemskt mycket att göra än att äta vitaminer och sätta på något stärkande på naglarna. Så därför måste jag ha gel på naglarna hela tiden nu.

Igår samalde jag ihop alla mina tabletter jag fått på senare tid och så här vart det

 

Japp jag har klivit in i "Gammel världen" med en alldeles egen "dosett"    

Men hoppas inte jag måste äta dom här vitaminerna så jäklans länge. Jag gillar ju inte att ta piller!

Men just nu behöver jag det och då gör jag som farbro doktorn säger.

Tänkte oxå inviga er hur min tvättkorg ser ut när den börjar knorra om att det är dax för tvätt

 

Ja ni ser själv !! Skulle ju har varit tvättat för flera dagar sen. Och detta är inte bland dom värre gångerna   

En före och efter bild tänkte jag oxå att bjuda på.

FÖRE jag kammat mig

 

EFTER jag kammat mig

 

Ser ni skillnaden ??? Näää inte då jag, bara att håret inte är i ansiktet ?   

Nu minna vänner har jag intagit en mycket lyxig lunch som denna

 

Varti på Coop och fixat in för denna   -dag och mina närmase så få lite mys när man själv jobbar och sliter   

 

Jag hoppas dom blir glad för det lilla.

Även mina arbetskmrater kommer att få en lite överaskning idag.

Så nu kommer jag att avsluta detta inlägg med en


SUPER STOR KRAM TILL ER FANTASTISKA LÄSARE <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards