Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Golvet klart.

Av Isabella - 1 september 2009 18:30

Idag vaknade jag vi halv sju och började tvätta. Hur mycke tvätt som helst hade vi. Sedan vid tio for jag runt stan och återställde några grejor jag hade över sen tapetseringen. Efter det vasr det dax att börja kolla in lister till golvt. Det har ju gått en del pengar den här månaden så jag hade ju räknat med att måsta köpa omålade lister, men icket. Jag hittade på XL Bygg eller vad dom heter nu en jätte fin mörkbetsad list och inte allt för dyr heller så det vart det. Hämtade sen mina bänkskivor och hem till pappsen som stod och väntade på att få komma och hjälpa mig att lägga färdigt golvet. Vi hjälptes åt att lägga golv ,men tyvärr så fick jag nog typ ett migrän anfall ,för jag fick så ont att jag var tvungen gå och lägga mig en halv timme för jag höll fan på att spy. Efter han var klar så for vi och hämtade listerna jag köp och hem igen och börja städa undan för jag var ju tvungen att göra mat åt Micke. Han komme hem och vart inte specielt glad föra tt jag ornat lite hjälp......Vi hade ju inte gjort som han och det var ju inte bra.......fy fan här försöker man men vad hjälper det. Hur som helst är golvet klart nu och han har farit på hocky och jag väntar på att få jobba inatt. Känner att jag är helt slut men vem fan bryr sig. snart är renoveringen klar och jag längtar tills vi kan bara krypa ner i soffan med en filt och chips och mysa allihop.

Jag tycker det är roligt men nu är jag trött, känns som jag jobbar dag och natt.

Nä nu kanske jag ska försöka vila lite  så vi hörs i morgon.

Kram på er alla som tycker mitt liv är lite roligt.

 
 
Ingen bild

Eivor

2 september 2009 21:07

Men vad du klagar på din man. Jag tycker han verkar hur fin som helst, och hittar på en massa skoj. Efter mina 3 misslyckande förhållanden vet jag vad en bra man och pappa är.
Men byt om du inte är nöjd. Det skulle inte jag ha gjort.

"you don't know what you got untill you missing it alot"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards