Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Helgen kort

Av Isabella - 9 november 2009 08:17

Ja det har väl inte hänt så himla mycke, jag har varit och jobbat från 9-19 båda lördag och söndag. Men på löradag när jag komme hem sa Micke han hade fixat en överaskning till mig så jag var himmlans förväntasful. När jag komme hem hade han städat hela lägenheten och bara det gör en så himla glad, sen hade han och Rebecca tänt ljus överallt och så hade dom köpt lite godis och chips. SEn komme överraskningen fram.....

Hemma gjord mjukglass hade han gjort. Och kan jade sprittsat det i koppar och laggt på hjärtströssel. Riktigt gott var det. Sen myste vi alla i soffan och såg på gammla avsnitt av fångarna på fortet. Roligt och passande aktivitet för mig som var ganska trött.

Man känner sig som en prinssesa när man kommer hem så där. Sen har vi haft tur i helgen att vi har sålt iväg båda soffan och trerrariumet vi har haft stånde, känns jävligt skönt och dom inte står här och tar plats.

 

Söndagen var inte så speciel förutom att det var farsdag och att min lilla plast pappa vart dålig igen och var tvungen att fara till lassa. Gud bevare oss så gick det bra den här gången med och han mår bra nu. När jag slutade vi sju så hade jag bjudit över pappa och Kerstin på fika för att det var farsdag. Så stort grattis till alla pappor. Sen såg vi tv en stund efter som farit men inte så länge för jag somnade som vanligt i soffan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards