Jag kan allt

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Isabella - 26 november 2009 16:58

Hej idag har jag jobbat natt. Så jagkomme hem i morse och gick raka vägen till sägen. Somnade relativt snabbt, MEN.....nu kommer det. Vi håller ju på att sälja vårat nintendo wii på blocket. Och självklart är det mitt nummer som står i annonsen. Så klockan 11 ringde det en som ville fråga något om det och sedan var det kört med sovandet. Jag låg kvar till halv ett för att jag trodde jag kanske kunde somna igen men ICKET.   Så nu sitter jag här och funderar på att lägga mig en stund. Men nart börjar hockyn oxå så jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. Förresten så vill jag passa på att informera om att på lördag kl 11 ska vi stå på loppis i A-torp huset på anderstorp. DEt är där pizzerian är, och jag har bakat massa goda grejor man kan smaska i sig på lördagkväll. Välkommna  Sen finns det en till loppis jag tycker ni ska besöka ni som vill kolla in coola grejor. Min sysster ska ha hemma hos sig på sin vind. Dom har jätte mycke grejor och roliga grejor. Hon kommer bor mitt i stan ovanpå Mode Capris och hon kommer nog att ha skylltat från gågatan.Den kommer att vara öppen på söndag. Besök os och handla lite grejor.

Nä nu ska jag lägga mig på gubben och väcka han....  Han sover ser jag och det ska han sluta med nu ..hihihihi men vi hörs kanske inatt

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards