Jag kan allt

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Isabella - 27 november 2009 22:47

Jo idag har jag jobbat på som en liten arbetsmyra . Komme hem vi hal nio och gick och tog en riktigt varm dusch med Micke. Sedan kröp jag ner i den varma sängen och somnade. Men inte så länge. Vaknade av att min älskade man komme in och var helt uppgiven . Han hade nämligen upptäckt att i duschen var våran våtvägg lös ner till.....  . Men vad fan man blir ju galen. Till saken hör att vi gjorde ju om toan pga av att vi hittade möggel när vi tog bort badkaret. Och vi tog dit en firma som gjorde det vitt. Det var nog kring -06 tror jag. Men vad fan idag när Micke upptäcktde det här så börjde han leta i våra papper om vi hade kvar fakturan erfter det. Vi har alltid varit duktiga att spara papper men tyvärr så hittar vi inte det den här gången. Men vi vet vilken firma som gjorde det och vad han heter han som gjorde det. Men steg ett var ju att ringa vaktmästaren. Jag gjorde det men han har inte hört av sig idag. Hoppas han ringer på måndag. Sedan bestod dag av att göra klart för loppisen vi ska stå på imorgon. Vi har märkt saker packiterat alla kakor och godisar jag gjort. Sedan har jag lagat amrikanska plättar till middag. Vart ganska gott men jag gillar ju ite mjöl mat så himmla mycke. Efter maten så hämtade vi bordet vi ska ha imorgon och var med grejor till morssan, för det är i hennes hus det ska vara. Har nu sett på Idol och nu sk ajg krypa ner under täcket i soffan och somna tror jag. Är faktiskt trött.

God natt och sov gott alla där ute.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards