Jag kan allt

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Isabella - 16 november 2009 16:51

Har gått bra idag. Jag sov fram till tolv och klev upp och åt lunch. Sedan for jag och Micke ut och gjorde några ärenden och edan for vi till Sara och Micke och kollade på deras lilla kille. Fick fika och satt och myste en stund fram för tven deras. Nu hemma och har ätit kroppkakaor och ska se när Rebbe gör läxan. Hon är inte riktigt glad över det här med läxan, hon ska som bråka varje gång och klaga. Fattar inte varför. Hon är en duktig elev och har det rät lätt för sig när hon ger sig på det. Men ändå ka hon gnälla och bråka i en halvtimme före. Man blir så trött på det. Ska nu kolla upp lite foton jag har en massa kavar att kolla igenom. Kommer nog att ta  en hel dag innan jag är klar. Sen är det ju hocky idag oxå. Jag har som tappat intreset för hocky nuförtiden. Förr ville jag se alla matcher, men nu kvittar det för mig. Jo idag har det kommit ett paket  till mig. Jag har ju beställt arom smaker, apelsin, viol och citron. Jag ska prova göra gelegodis hade jag tänkt. så jag ska smaksätta dom med det. Nä nu ska jag göra någon nytta. Vi hörs sen .......

Av Isabella - 16 november 2009 07:01

Japp då sitterman här på jobbet och bara väntar på att få fara hem om några timmar. Nu har jag ledigt 1½ vecka från mitt natt jobb. Jag hoppas jag ska få komma på bondet och jobba i veckan. För nu är det så här att det bli en kamp mellan man och kvinna. Ni undrar säkert vad jag menar nu. Jo det är så här att Micke vart permiterad i fredags och nu så är han arbetskös i några månade. Typ 3-4!!! och det mina vänner är inte bara en danss på rosor ska jag säga er. Han är ju verkligen en människa som måste få jobba för att må bra. Sisst han var hemma höll han på att driva mig och sig själv till vansinnet. Vi har pratat om det här nu och vi får se om det kommer att gå bättre den här gången. en jag har redan börjat se tendesser till trisstess och stress. Så idag börjar kampen mellan man och kvinna i vårt hem.Kyss

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards