Jag kan allt

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Isabella - 15 november 2009 23:46

Ja snart har man gjort bort hela jobb helgen. Känns toppen. Vi har väl inte gjort så imla mycket i helgen på hemma fronten heller. I går var vi och hälsade på min extra pappa på lassa. Han är mycket piggare nu , men han är inte helt ok än. Men det går framåt iallafall. Sen igår så gjorde vi pizza hemma. Förr när jag gjort pizza så har jag gjort två plåtar pizza , men dom har blivit ganska tjocka bottnar. Så nu igår så provade jag göra nunna bottnar och då fick vi ut fyra plåtar. Vart skit gott faktiskt. Jag ahr ett jätte gott recept på pizza bottnar. Tor jag ska dela med mig av det till någon som vill prova. Efter våran lyckade middag så låg vi hela familjen och såg på tv tills jag skulle fara och jobba.

 

Idag har jag inte gjort något. Sov fram till halv tolv och sedan upp och ut och kolla lite på loppisar. Sedan innan vi var hemma så var klockan mot halv tre och då började jag med att baka en efterrätt tills snöndags middagen. Det vart en kladd kaka. MMMMUUUU . Sen lagade jag middag och ringde min kära mor som komme över och åt. Tänkte att det är väl inte så roligt för henne att sitta själv. Jag bjöd på kinesiskt idag. Biff med bambuskott och purjolök. Efter manten så gick jag och la mig och sov faktiskt. Tills Micke väckte mig vi åtta och då var det bara att göra en macka och fara till jobbet, och här är jag nu.

Mycket tråkig och ointressant helg.

Puss på er alla intressanta människor.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards