Jag kan allt

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Isabella - 23 november 2009 13:40

Idag är det måndag och jag har inte så mycke klokt att säga, inte för attjag brukar ha det på någon annan dag heller.Rynkar på näsan Idag har jag och Micke varit in till stan och han har handlat nya jeans. Var på tiden kan man säga. Medans vi var på stan rinde Rebecca och hon hade blivit hem skickad från skolan för att hon var så trött. Hon var ganska trött i morse och hade hemskt mycke träningsvärk. Men vi dumas som man är skickade henne till skolan ändå. Tur läraren såg att hon inte var riktigt pigg och skickade hem henne. å när vi nu komme hem å låg hon och sov. Hon har sovit i flera timmar nu så jag måste snart gå och väcka henne. Jag har hunnit att baka limpa nu som jag har på gräddning. Vet inte riktigt vad som händer ikväll , men jag känner mig oxå trött konstigt nog.Skäms Sen det här med min mamma.... jag tror jag väntar ihjäl mig snart. Känns som en evihet. Mitt brev har ju kommit till Stockholm och där låg det ju i minst en vecka innan hon skickade det vidare till Chile. Om jag inte misstar mig helt så skickades det förra veckan på tisdag typ. Jag vet inte hur länge det tar för ett brev att komma fram till Chile. Om någon vet skriv gärna en rad om det. Men jag kan bara säga så häratt det här är nog den längstan väntan i mitt liv.....jag vill åka nu till  Chile.Skrikandes

Nä nu har jag klagat klart och ska försöka lata mig lite mer så vi får höras sen.

Hej hej på er alla glada och lessna vi hör sen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards