Jag kan allt

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Isabella - 9 november 2009 13:32

Ja nu for jag på gymet. för jag for ringde en vän och vi pratade om hennes dotter och lite allt möjligt i livet om motgångar oxå vidare. Jag är så jävla bra på ge tips och råd och är som klok, men jag lever inte efter det själv...och varför kan man ju undra....vilken dum människa jag är. När jag stod där på springbandet och sprang så ville jag ju bara sluta , för det var ju jobbigt. Men då tänkte jag på det jag hade sakt till min vän om att motgånger finns alltid och man måste ju försöka innan man ger upp. Kanske inte ordagrant med det var det jag menade. Och varför ska jag nu sluta springa för att det är jobbig.... nässii det ska jag då inte. Jag ville stanna vi 2 km men jag kämpade vidare, sen när jag komme till 3 km gav jag mig. Jag tror att om jag hade varit tjurigare så hade jag klarat 4 km idag men man är ju fan för lat.... Nä man ska sluta ge råd och leka  klok tills man förljer dom själv banne mig. JAG ÄR EN LATIS...där sa jag det och jag erkänner det. Efter jag varit på gymet så träffade jag Mia och Camilla på stan. vi käkade lunch ihop och sedan var jag och kollade på lite telefoner. Jag behöver en ny mobil. Min har gått sönder och den jaghar nu är det något fel på. Samtalet faller bort ett tag och folk torr jag lägger på. Jag hör dom men ingen hör mig....jätte dumt. Är hemma nu och känner mig trött så jag ska gå och lägg amig tills Micke kommer hem.

Av Isabella - 9 november 2009 08:27

Japp har vaknat nu och ska fan fara och träna nu......har nu dragit mig för det men jag MÅSTE göra det nu. Har inte så mycke på mitt schema idag . Träna, träffa Camilla, och sova lite för jag ska jobba natt i natt.

Känns så himla träkigt att måsta fara bort ikväll oxå från familjen när man varit bort hela helgen. Men pengarna måste ju in så det är bara att fara. Ska ladda min nya mp3 nu och sedan bege mig iväg så jag for något gjort.Vi hörs väl inatt kanske....

Skäms

Av Isabella - 9 november 2009 08:17

Ja det har väl inte hänt så himla mycke, jag har varit och jobbat från 9-19 båda lördag och söndag. Men på löradag när jag komme hem sa Micke han hade fixat en överaskning till mig så jag var himmlans förväntasful. När jag komme hem hade han städat hela lägenheten och bara det gör en så himla glad, sen hade han och Rebecca tänt ljus överallt och så hade dom köpt lite godis och chips. SEn komme överraskningen fram.....

Hemma gjord mjukglass hade han gjort. Och kan jade sprittsat det i koppar och laggt på hjärtströssel. Riktigt gott var det. Sen myste vi alla i soffan och såg på gammla avsnitt av fångarna på fortet. Roligt och passande aktivitet för mig som var ganska trött.

Man känner sig som en prinssesa när man kommer hem så där. Sen har vi haft tur i helgen att vi har sålt iväg båda soffan och trerrariumet vi har haft stånde, känns jävligt skönt och dom inte står här och tar plats.

 

Söndagen var inte så speciel förutom att det var farsdag och att min lilla plast pappa vart dålig igen och var tvungen att fara till lassa. Gud bevare oss så gick det bra den här gången med och han mår bra nu. När jag slutade vi sju så hade jag bjudit över pappa och Kerstin på fika för att det var farsdag. Så stort grattis till alla pappor. Sen såg vi tv en stund efter som farit men inte så länge för jag somnade som vanligt i soffan.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards