Jag kan allt

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Isabella - 4 november 2009 22:08

Idag postade jag brevet, är nöjd med det. Hoppas hon vill träffa mig så hon får se brevet, för om hon inte vill då ger dom inte henne brevet. Jag har ju bett en kompis översätta det till  spanska, han pratar flytande spansk. Igår tog Micke och översatte det i något program på googel och där vart det jätte konstig översatt....hahah typ något om att jag har jätte framgångs rika bröst...? hahahahah . Men jag litar på min vän och så förstår jag nog att sådana där program inte är att lite på jämt. Nu är det bara denna långa väntan kvar. Vill att hon ska veta nu att jag vet vart hon finns och att jag kommer dit bara hon vill. Jag räkanr dagarna nu ,men jag tror jag kommer att få räkna många. Varje dag känns som en evighet nu. Var och kollade inte resor idag IGEN. Kommer att ta på mig extra mycke jobb nu här  framöver för att kunna snabbt spara ihop till en resa om det blir att jag ska fara. Pratade med mamma om att jag vill hon ska följa med  mig ner. Tror hon vill det nu, men det är mycke praktiskt som ska lösas isåfall. Micke har ju inte varit så sugen men nu sa han igår att han ville följa mig, så nu står jag med två som vill. Men jag har gjort klart för han att mamma är mitt första val.sitter nu på jobbet och kollar in tv lite.

Idag har jag varit duktig. Har tvättat, städat,skurat och stor handlat.

Sen stod det ju hel grillad kyckling på mat schemat och till det gjorde jag en potatidsallad istället för ris. Efter maten gick jag och sov en stund, känner mig faktiskt ganska pigg nu. Nä nu ska jag ta och prata med min vän en stund så ni får sova gott alla där ute i cyber världen.

Av Isabella - 4 november 2009 09:06

Jo nu har jag gjort klart brevet som ska skickas till min mamma. Jag var ju igår och köpte ett lite finar papper och kuvert. Satt i går kväll och försökte skriva ner det på brevpapperet och idag har jag tagit ut lite kort som jag har klistrat in i brevet. här kommer det två bilder på hur det ser ut.

Just nu så håller jag på att tvätta och ska damsuga lite. sen blir det att storhandla och sen försöka sova lite idag, jobbar natt ikväll.

    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards