Jag kan allt

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Isabella - 12 november 2009 10:40

sotis   Ja idag vaknade jag av att Rebecca komme in i sovrumet och grinade. Hon hade hitat ett ben och en bit av Sotis ( hennes hamster) i köket. Japp det var allt som var kvar. Så nu är det slut på hans lilla liv. Jätte lessen var hon , men samtidigt så har hon orsakat det själv, genom att lämna buren öppen. Det har ju inträffat förr oxå . Men jag förstår illa gumman och det var väl inte så roligt att hon hittade resterna.

så hon fick vara hemma idag från skolan.

Ska fara själ och träffa Lena en stund. Iår hände det inte så hemskt mycke. Jag sov ut en stund och sen var jag till facket och lämnade ett papper. Vi har ju inte fått riktigt rätt lön tror vi och facket verkar ju inte klara av med att hjälpa oss att räkna ut vad som är rätt. Tur man inte är med i facket, blir så trött på dom. Idag ska jag inte göra nått utan bara chilla och göra köttfärsrullar till middag. Ikväll blir det nog bara lung. Sitter och sotersr kort vi har tagit under året..puh vad jobbigt. Vi har rent tagit några kort detta år.

Men till lilla Sotid i himelen ...sov gott..Gråter

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards