Jag kan allt

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Isabella - 29 november 2009 08:40

Klev jag upp med ett ryck vi nio . Hade tänkt stiga upp vi kl 8, men jag råkade somna om igen. Och loppisen vi skulle vara på började vi halv tio. Så brottom vart det. Men vi hade ju förberätt så mycke så det var lungt. Tog en dusch och fikade lite morgon fika. Sedan iväg och packa upp alla grejor jag skulle sälja och sen la jag upp fika brödet och godiset jag gjort. Jag summerade det här till en mycket bra loppis. Det kanske inte var så himla mycke folk men jag insåg att fika beröd gillar folk . Tror jag ska prova göra en massa fika bröd och sälja bara sådant någon gång. Men då måste man nog ha bakat i bagarstugan oxå lite mat bröd. Efter loppisen var det lite stressit. Rebbe hade både taekwondo och så skulle hon på bio och så skulle vi hinna handla, laga mat och se hocky samtidigt. Gick väl sådär kan man säga med det....

Jag fick offra mig lite och skjud Och fixa det där medans hockyn var. MEn det gör ingenting. Sedan när bion slutade så hämtade Micke henne. När han komme hem så sa han att ha nfått tag i "flickan som lekte med elden" Så det vart den filmen på kvällen. Sedan kröp vi bara i säng och sov ...skönt

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards