Jag kan allt

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Isabella - 30 november 2009 23:36

Ja idag är det måndag och vad har hänt...????   Ja inte så värst mycket. Klev väl upp vi halv åtta och tog mig lite fika och satt och myste fram för tven. Sedan tog jag våran jätte lika tvättkorg och gick ut i tvättstugan för att kolla om jag kunde tvätta. Men ICKET , det var någon som var piggare än mig som hade börjar redan. Men det fanns en tid efter honom. Så jag fick börja vi 11 tiden istället. Men det var ju ett tag kvar dit så jag gick in och satt en stund till framför tven och sendan gjorde jag det....jag gör det tänkte jag  . Satte på mig springar skorna och for ut och sprang i en halv timme. Jag ka då inte säga att det var skönt, för det var det inte men behövligt   Så nu ska jag försöka att göra det dom dagar jag inte orkar fara till gymet. Efter min springning så vart det en dusch och edan tvätten. Medans jag tvättade var jag så flitig och sydde upp mina grdiner som jag har haft upp nålade et bra tag nu. Tog mig i kragen och gjorde bort det. Oj vad tiden flyter iväg när man håller på hemma. Hipps vipps så komme Rebecca hem och klockan var ju då efter två. Hon hade en extra träning idag vi fyra så vi väntade på det och körde henne till träningen. Ikväll nu har vi inte gjort så hemskt mycke. Jo vi har skrivit en ny matlista oxå. Sedan var det dax för mig att fara till jobbet och här är jag nu. I morgon är det en ny dag och sissa månade på detta år....vad tiden går fort.

  

Nä god natt på er alla och å hörs vi en anna dag

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards