Jag kan allt

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Isabella - 2 november 2009 10:40

Ja nu har jag stigit upp och gjort bort dom viktiga grejorna jag var tvungen att göra.

1. Ringa a-kassan. Käck

2. Ringa älderomsorgen om mer jobb. Käck

Nu har jag ringt det jag ska ringa men nu åter står det att jag ska fara till Rebeccas skola och hjälpa henne att söka nyckel hon har tappat.

Ska försöka komma mig iväg och träna idag. Ska fara och köpe en mp3 idag för nu finns det ingen återvändo. Nu måste jag komma igångmed det här.

Har lovat Stina att komma förbi och säga hej, känner jag behöver snacka av mig lite gran som bara tjejor kan.

Har blivit lite bilder på länge nu men jag ska försöka bättra mig med det. Var ju på Olivers grav i helgen och försökte ta kort men det är inte så lätt att ta kort i mörkret.

ska kolla om dom går att använda.

Sen skulle jag har skickat in kort för framkallning oxå. Tror jag ska fixa det idag oxå. Nä nu måste jag börja så jag hinner det idag.

Återkommer väl sen.

Kram på er.

Av Isabella - 2 november 2009 10:31

Ja nu har helgen gått förbi och vi har väl inte gjort så himla mycke. Bara tagit det lung. Har ju haft en del att fundera på oxå.I Fredags så var ju min man så mysig att han bjöd oss på mat på scandic, den var det bara tve resten av kvällen. Lördag så steg vi upp och Micke for och fiskade en stund och jag gjorde en pumpa som jag satte ut. Den vart jätte fin. På kvällen så hade vi bjudit över Jonas och Whan på lite mat. Jag gjorde fläskfile och potatisgratäng med olika plock grejor till, vart hemskt omtyckt.

Har ju funderat länge på att börja laga lite mat till folk som vill ha fest och som inte har tid att göra det själv. Tror jag ska sätta ut en lite meny snart. Jag behöver ju extra pengar nu när jag ska KANSE fara till Chile.

I går var det inte så mycke som vart gjort. Vi stökade på i Rebbes rum och jag målade hyllor och Micke satte upp dom, en rullgardin komme upp oxå. Sen fixade Micke hennes dator så hon kunde vara på sitt älskade Habbo. På kvällen komme farfar och Molly och ät köttfärspaj med oss och såg hocky. Tur maten var god , för hockyn var ju inte rolig att se. Sen såg vi lite tv innan vi gick och la oss.

Skrattande

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards