Jag kan allt

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Isabella - 7 november 2009 07:55

Kommer inte att vara så intressanta att skriva om. Jag ska nämligen jobba bådag dagarna från 09-19. Så nu sitter jag här och ser lite Dr Phil och väntar på att få fara till jobbet. Så jag kommer inte att skriva något om denna helg om det inte händer något JÄTTE ROLIGT eller något annurlunda.

Ha nu en trevlig helg på er och sköt om era pappor på söndag.

Kram på er

Av Isabella - 7 november 2009 07:44

OskyldigIgår vardet en vanlig dag med en ovanlig mat rätt vi åt till middag. Dagen började med att jag komme hem vid halv nio på morgonen, gick och la mig och sov en stund. Steg upp och togen en jätte skön varm dusch. Sedan for jag på Coop och in handlade lite grejor så jag kunnde göra lite mysigt för mig och Micke på kvällen. Vi var nämlingen själva för Rebecca var på disco på kanalskolan.

En vän komme förbi och vi for och hälsade på hennes pappa på boendet jag jobbar på ibland. Efter det så var det dax för den OVANLIGA middagen.

HÄSTFILE.....

Japp ni hörde rätt. Micke är ju så att han vill prova många nya saker och han hittade ju hästfile sisst vi var och handlade. Så igår var det dags att prova. Jag marinerade den och la in den i en stekpåse. Sedan gjorde jag stekt potatis och micke gorde en sås. DEt var inte så himla tokigt. Hästkött är ganska mörkt. Ungefär som älg, men det samakar inte vilt. Var väl helt ok men det var dyrt. Senar på kvällen var det bara lungt. Vi såg en film och sedan var det lite på tv. Jag var ganska trött så när vi hade hämtat Rebecca från discot så gick jag och la mig.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards