Jag kan allt

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Isabella - 5 november 2009 22:21

Idag komme jag hem på morgonen vid halv nio. Komme då på att jag var tvungen att besikta bilen ( en om besiktning). Så jag ilade ivät om gjorde det. Det gick ju som jag förväntat, så det var ingen besvikelse. Sedan for jag hem och la mig igen i soffan och sov fram tills Micke komme hem och åt lunch. Efter det så skulle han fara till Norsjö på ett mindre jobb själv, så jag passade på att följa med han dit. Mysigt tyckte han och jag. När vi komme upp till Norsjö så släppte han av mig på ett lågpris varuhus som dom hade. Han for och gjorde det han skulle och jag gick där och strosade och kollade. Jag lyckades faktiskt köpa två julklappar till Rebecca. Lite små grejor hamnade oxå i korgen. När jag gick där och strosade kändejag plötsligen en hand i röven. Jag hoppade till och han faktiskt tänka ...VAD FAN!!!! Men det var ju Micke. Han hade gjort klart så då åkte vi hem igen.

Vi var väl hemma vid tre på eftermiddagen och jag gick raka vägen till sängen. Sov faktiskt fram till åtta och satt och säg lite tv med familjen, sedan iväg på jobbet och här sitter jag nu.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards