Jag kan allt

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Isabella - 10 november 2009 21:23

Ja vad ska man säga? Orkade inte skriv något mer igår kväll när jag komme till jobbet, och för dendelen hände det inte så mycke hemma heller.

Idag sov jag fram till kl halv tolv när mamma ringde och berättade lite tråkiga nyheter. Strax där efter ringde jag och Pratade med Lena för hon hade sökt mig. Klev upp och for iväg till lassa för att hälsa på min plast pappa. Jag berättade ju förr att han fått en mindre hjärtinfarkt och att det gått bra , men nu har det tillstött andra komplikationer istället. Det ser bra ut nu men det är inte roligt. Jag var där på lassa från kl halv ett till två och Lena komme dit oxå. Vi pratade på och gud vilken tur jag har henne.Jag och Lena ska kolla upp en del grejor tillsammans. Sen forjag till apoteket och köpte glukos. Jag har hittat dett recept på lyckokakor som jag var så sugen på att prova göra. em lagade mat pratade med mamma så hon komme och åt med oss innan hon for till lassa. Sen började jag med kakorna. Jag börjad med att leta upp kloka citat som jag satt och skrev ner på små små små lapper. Sedan gjorde jag kakorna. Var lite trixit och dom vart väl inte helt perfekta men det gick, MEN nu kommer det roliga idag..... När jag skulle ta en kaka för att provsmaka upptäcker jag att texten har försvunnit. Förmodligen när kakan är varm händer det något konstigt. Fan jag som slitit så för att få några roliga kakor....Rynkar på näsan

Så nu har jag en burk med lyckokakor med en tom lapp i sig...hahahahahhaha komiskt.

Sedan ilande jag iväg och hämtade Rebecca på teakwondon och sen hem och jag satt tror jag bara i sc en halv timme innan det var dax att fara hit till jobbet. Och här är jag nu....

Sov gott på er alla och vi syns någon annan dag..

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards