Jag kan allt

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Isabella - 18 november 2009 19:33

JAAAA idag vart det klart med korten. Fy vad skönt. Nu har jag alla i ordning och utbränt på en skiva. Idag har det varit en skit dag. Vi går varandra på nerverna och vi små bråkar hela tiden. Men vi har dikuterat och vi måste skärpa oss. Efter lunch har vi varit ute och gått och kollat på julklapp till Rebecca. Finns mycke man vill ge in dotter men man kan ju inte överdriva. Vi vet vad vi ska ge henne , men vi ska vänta närmare julen , få e om det kommer några bättre priser. en när vi komme hem så satt jag vi datorn och tag och Micke sprang runt och städade. Jag lagade mat vi fyra och idag vart det spagetti och köttfärsså. Mycket gott med färka morötter till det. Ikväll har jag och Micke cyklat till Ove och hälsat på tvärrt. Och nu är vi hemma igen och jag väntar på Bonde söker fru. Ska försöka se om jag hittar några bilder jag kan lägga ut.

Kram kram på er.....

Av Isabella - 18 november 2009 19:25

Jo jag vaknade med ett ryck och klev upp och började genast med det här kort grejen på datorn, som jag har tjatat om att jag kulle göra men har inte gjort. Men jag började....... fy fan vilken tid det tog. Jag han inte klart om vi äger om så. Vi var oxå på tan en väng jag och Micke och handlade julklappar. Mycket roligt. Vi är nästan klara med alla och det känns skit skönt. Vi har några stycken kvar men det handlar om kanke fyra fem tycken. Började oxå kolla in recept till på lördag. Då ska vi ha främande och jag tänkte lå på tor med en riktigt delicat efterrätt. Men jag har inte hittat den ultimata riktigt än. Men jag har några jag kollar på. Obestämd

På kvällen så lagade Rebecca mat till oss. Det är ganska skönt när man har ett barn som börjar vara så stor att hon vill börja hjälpa till ibland. Efter maten så vart det mer kort soterande nästan tills jag gick och la mig. Vi har allaså tagit 491 kort på det här året och jag är tvungen flytta , sotera och döpa om dom i ordning som vi har tagit dom.Skrikandes

ÅÅÅ vad jobbigt men det blir bra när det blir klart.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards