Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Hon har svart på mitt meddelande

Av Isabella - 1 december 2009 23:02

 

Pratade nyss med min bror och frågade om han hade fått något svar på det jag skickat till henne. å här krev jag till henne....

Jag vet vad du håller på med och jag vill att du slutar nu. Om du tar kontakt med han igen genom telefon eller datorn kommer jag att göra en polis anmälan på dig. Du har lyckats en gång men du kommer inte att få några mer pengar, sen är det inte pengarna jag bryr mig om utan att du har lyckat såra honom jätte mycke. Sluta upp med din jävla snyft historia nu.


Tydligen hade hon svart till han nu ikväll, och hon hade blivit sur på han. Som tur var så hade jag varnat honom för det. Så förhoppnings vis så slipper vi henne nu här framöver. Sen frågar sig nog mång om man inte kan ätta dit henne eller vem fan det nu är. Visst kan vi säkergöra det med detär  nog jävligt kronligt att få fram några bevis mot ådant här. för det första så har vi bara en email adress och en adress som han har skickat pengarna till. Hon har ju inte lämnat ut något nummer till han och varje gång hon ringer så ringer hon med skyddat nummer. Jag vet inte... man kanske skulle göra det för andras skull...kanske jag ringer polisen i morgon och frågar hur sådant här går till. Men iallafall så hoppas jag vi lipper höra mer från henne och att hon låter min bror vara i fred nu.


 
 
Ingen bild

jessica

2 december 2009 20:38

Bra gjort Bella!!! Det är så jävla otrevliga typer som kan finnas på nätet att det fattar man väl inte. Jag visste ju om det som hänt i somras genom morsan å din pappa och jag säger bara får du chansen.... smäll på kärringen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards