Jag kan allt

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Isabella - 30 december 2009 16:22

Hej på er vad ska man säga idag då?

Jag kan väl börja med att säga att jag har inte sovit många timmar i natt. Vet inte varför men jag har inte kunnat. Legat och vänt mig och vänt mig, plus att Micke har haft en likandan natt. Så mellan vändnignarna så pratade vi lite med varandra och pussades och kramades, men jag skulle nog heller ha sovit ordentligt.  

Iallafall så klev vi upp kring nio tiden och fikade och satte i bilvärmaren, så vi skulle kunna ta bilen sen. För idag var det skit kallt ute. Brrrrrrruuuuu kring -20 tror jag.

Vi har stor handlat mat idag och så har jag inköpt en skärmaskin (en sådan man ska skära kött i).

Idag ska vi ha främade Mickes pappa och Molly ska komma och vi ska fira en mycket sen jul. Men bättre sent än aldrig. Jag har gjort en ný mat rätt dag så är den god ska jag berätta vad det vart. Tror jag kanske ska ta ett kort när det är klart så kan jag visa er ur det vart. Sedan har jag och Micke lovat oss att njuta av godis och annat skit fram till nyår, vill säga i morgon. Och vi har en massa godis här hemma som vi ska försöka bjuda på idag så vi blir av med lite. Nä nu är det dax för att börja med maten så den blir klar innan kl 18.00

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards