Jag kan allt

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Isabella - 7 december 2009 17:59

Ja nu har sitter jag här och kollar in datorn lite. Fryser gör jag som bara den oxå. Har banne mig gjort det hela dagen. Idag komme jag hem vi nio och det var alldeles tyst i lägenheten  . Min man hade ju lovat att vara upp och ha värmt upp duschen till mig inna jag skulle komma. Han sa att om jag bara skickade ett mess när jag startade så skulle han ha den varm, men han var jätte trött så han sov när jag komme in. Så jag tog en dusch själv och la mig och sov med han istället. Mycket skönt        . Vi klev upp vid tolv och åt lite lunch och sedan vart det väl inte så hemskt mycke gjort här hemma. Jag städade lite och Micke har varit och lämnat paket han har sålt på tradera. Följde med mamma oxå till en tyg affär och fixade lite tyg hon skulle sy av och göra några grejor till dotterns rum. Nu har jag fixat bilderna på vakteläggen och sen har jag hittat en bild på Becca och Micke när vi var på skyltsöndag och dom provade att köra bilbarna, en jätte STOR bilbarna var det. Nu ikväll är det hocky om det är något att se och sedan blir det nog inte så hemskt mycke mer tror jag.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards