Jag kan allt

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Isabella - 19 december 2009 09:48

Igår var det en mycket lungn dag och och vi var som bara hemma och myste. Jag sov till klockan halv tolv och sedan for jag upp ur sängen och gick över till mamma. Hon skulle nämligen till Coop så jag fäöjde henne. Mycke folk på parkeringen och som hon nu är så passar det inte riktigt ihop. Helt PLÖTSLIGT kör hon om en bil på innsidan och själe en parkerings plats åt sig......  

Jag frågade vad hon håller på med då börjar hon bara mummla. Man är ju nästan rädd när man ska åka med henne. Väl hemma igen så började jag med mina sissta julgodisar som jag har en plan för. Jag gjorde två sorter och nu är denna julklapp klar. Jag har nämligen gjort jätte fina lådor som jag har fyllt med olika godisar som jag har tänkt ge bort i jul. Men till vilka säger jag inte. På kvällen fixade Micke det jätte mysigt med lite godis, hemmagjorda chips, och hallon. Sedan såg vi på nya Wallander och sedan somnade jag direkt. Här kommer det ett kort från Rebeccas gradering.  

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards