Jag kan allt

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Isabella - 4 december 2009 21:35

Veckan har inte varit så rolig.Jag och min man börjar gå varanndra på nerverna nu när han oxå är hemma. Känns väl så där. Jag vet ju att jag itne är bättre jag. Men men vi får försöka stå ut. Idag har jag varit och handlat en julklapp till min man, kan ju tyvärr inte skriva vad det är efter som jag inte vet om han läser min blogg i smyg.   Men jag tor han komemr att gilla den. Sen hade jag tänkt en till grej men jag vet inte , den blir ganska dyr i slut ändan. Vet inte om jag känner jag har råd med det, men jag skulle vilja. Vi får väl se kanske , kanske inte. Men iallafall så har vi nog handlat klart julklappar nu. Allt till gumman är klart och alla hennes kusiner är klart, mina när och kära är klara oxå. Känns faktiskt skönt att inte behöva tänka på det något mer.    Sen har jag oxå emailat till hon i Stockholm om mitt ärend och bett henne försöka höra med dom i Chile om dom inte kan försöka fara dit innan jul, det skulle vara den bästa julklappe i hela mitt liv om jag fick ett svar om min mamma vill eller inte. Jut nu står jag som bara och stammpar och vet inte hur jag ska bete mig. Tror lite av min irritation kommer från det här oxå. Jag tänker lixom på det hundra gånger per dag känns det som.   Jag har inte fått något svar än men jag hoppas det kommer snart om hon har fått tag i dom. Vet inte vad jag ska kolla på inatt på datorn måste hitta på något roligt. Sist jag jobbade så satt jag och gjorde en massa tävlingar på nätet. Få se om man vinner något. Men jag brukar aldrig vinna. Nä ni får ursäkta mig om jag har varit sur och tråkig , men även jag har dåliga dagar och blir fruktansvärt less ibland. Nä nu ska jag e lite tv och sedan hoppas jag någon kan hjälpa mig å jag får ta mig en cigge. Kram på er och hoppas ni får en mycket trevlig helg.  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards