Jag kan allt

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Isabella - 3 december 2009 17:44

Idag sov vi ut länge jag och Micke.Tror vi inte steg upp vi tio tiden. Mycket skönt. Sedan vi jag ut och satte i motorvärmaren i bilen så den skulle ha blivit lite varamar tills vi skulle fara och handla. Vi packa i ordning alla burkar och tog med rabbat lappen.   Sedan väntade vi en timme eller två och så for vi mot coop. Handlade allt vi skulle ha och sedan hem igen och sedan har det inte hänt så mycke mer än att vi har hunnit bråka , och vi är inte överänns.

Jag har lagat mat , kyclingfiler och stekt potatis. Vaar ganska gott. ska nog se lite skit hocky idag och sedan blir det väl inget mer. som ni säker läser till så är jag less och grinig så jag har inte något roligt att säga , ni får ursäkta mig men jag måste få var less jag med.   Nä ska se om jag kan hitta på något att göra själv så jag får en paus ett tag.

Av Isabella - 3 december 2009 17:35

 

Komme hem på morgnen och gick raka vägen till sängen. Steg upp vi ett tiden och fikade lite lunch. Sedan gjorde vi inte så mycke här hemma förutom att städa lite och sedan komme våran lilla tjej hem. Vi slänge ihop hen jätte tråkig middag, för vi hade ingen mat nästan hemma. Torra kottletter och ris ingen sås. Skit tråkigt.

På kvällen for jag och Rebecca och handlade lite smör och mjölk så vi skulle ha på morgonen till fikat, plus att jag köpte en go bulla till Micke och Rebecca så dom kunde fika till Moreden vi kulle se senare på kvällen. Vi gjorde ingenting mer på kvällen , bara spärrade in i tv. Micke väckt mig vi tolv och sa att vi skulle gå till sängen. Då var det god natt.  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards