Jag kan allt

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Isabella - 16 december 2009 23:33

Idag har det varit en jobbig dag och inte är den över heller.....  

Det gick väl inte riktigt som jag tänkte mig. DEt var nämligen så här att jag hade blivit erbjuden för långe sen att  jobba idag mellan kl 13-16.30 och tackat ja till det. Fr jag tänkte att ja men då kan jag vila lite på förmiddagen och så hinner jag vila en stund på kvällen , för jag jobbar natt i natt oxå. Men då ringde dom igår och hade kris redan på morgonen så då ville att jag skulle börja redan kl 7-16.30 och jag kunde inte riktigt säga nej.   

Men då tänkte jag igår när dom ringde att :

-Ja men jag hinner ju vila lite på kvällen. Det går nog bra......

Men icket....  

Jag hade nämligen läst fel på vilken dag min dotter skulle gradera, jag trodde det var i morgon, men det var det ju inte....hahahah klantig morssa va...

Så det var idag och dom började 16.30 Så när jag slutade jobbet så åkte jag direkt till taekwondon för att kolla på henne, för det vill man ju. Så det var inget vila för mig. Jo ca 40 min när vi var hem och jag fick lite mat i magen.

Och nu sitter jag på jobbet igen och har en hel natt framför mig.

Men men man ju ung än så det klarar man nog...hahahahahha

Iallafall så klarade hon graderingen prickfritt och nu har hon då andra bältet i gult. Duktig hon är man blir som stolt.

Kram på er där ute.....

Av Isabella - 16 december 2009 23:28

Ja ser nu att jag inte har skrivit i går vad som hände denna unga och vertila ...nä det är jag då inte... dam? Men jag kan berätta fr er att det var fan inte mycke. Jag jobbade en stund igår och det är ju inte så himla intressant att veta, eller hur. Nr jag komme hem så gick jag DIREKT  till spisen som en duktig kvinna och gjorde mat. Och mycke mat gjorde jag oxå. Vi hade bjudit över Whan och barnen på mat. Så igår kväll vart det thai mat för hela slanten. edan var det inte så mycke mera. Glockade på tv och gick reka vägen till sängs vi 23 tiden.  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards