Jag kan allt

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Isabella - 11 december 2009 17:35

Jaaa nu är det fredag och jag är ledig....  

Idag steg jag upp vid sex och for och jobbade till kl tolv. Ganska skönt med den sådan där kort dag om man säger så. Hem och äta lite lunch. Micke var på mycket bra humör och vi bestämde oss föra att fara ut med bilen och tanka, på coop,  förbi Clas Olssons och byta en grej. Vi väntade tills Rebbe komme hem, så vi skulle se om hon ville följa med.....vad tror ni själva  NEJ NEJ NEJ ...att vara med sina föräldrar måste nog vara det tråkigaste och mest pinsamaste som finns tydligen. Fast jag tycker att jag inte är så jävla gammal och rätt mordern...men tydligen inte. Man kanske får se saningen i vit ögat   och ine att man är gammal och grå nu.

Iallafall så for vi och gjorde bort det vi skulle och sedan hem igen. När vi komme hem så började vi att baka pizza. Då började Micke med att göra en extra grej på Rebeccas pizza. Han la dit ett hjärta, det var ju gulligt.en vart det att Hon skulle göra en sak på hans pizza och på min. Så här kommer några bilder på hur dom vart. Den med bilen var den Rebbe gjorde till Micke. Den med hjärtat var den som hon gjorde till mig, och den med mumin är den pizza som vart över...hahahaha den var nog roligast. Nu har vi ätit och nu ska vi bara mysa ikväll och se finalen på idol. Blir inte mycke för imorgon drar vi till Umeå för att se Mickes kusin tävla i någon typ kampsport. Så ha nu så trevligt alla människor i världen så syns vi en anna dag.....  

Ps. kommer bilder från lucian oxå, men det fattade ni säker....

          

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards