Jag kan allt

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Isabella - 27 december 2009 22:27

Jag vill säga tack till alla mina läsare!!!

Jag tror jag har uppnått nu 500 läsare denna månad.....hurra hurra hurra   

 

 

Jag uppskattar verkligen ni som läser min blogg dagligen. Tack för denna hjälp att upp nå 500 läsare på en månad och tack för att nu vill läsa.

 Puss och kramar till er alla...... ni är bäst  

Av Isabella - 27 december 2009 21:15

Och jag tror ni vet varför, nu är det igång.Det känns som ingenting mer kommer att vara roligt......  

Hellst skulle jag vilja gå och lägga mig och vakna om tre veckor när det här har gett med sig. Jag vet ju att det kommer det , men just nu vill jag fan nästan slåä nån....och det finns ju en i närheten som ligger risigt till.  

Idag vart jag väckt av Micke som tydligen vet att jag kan somna om när han kommer in och vill prata med mig kl 12.30 Låt mig sova mer sa jag, men han behöved fråga vad vi kulle äta och han ville inte stressa mig vad jag skulle ju baka oxå.............  Jag orkar inte komentera mer om den grejen, men det hela slutade i attjag klev upp följde dom och åkte slalom i det fina vädret, som visseligen inte var så tokigt. Komme hem då hade vi med oss köpes mat, åt och bakade några jävla muffins. Fick veta av Micke att jag kunde ju ta och plocka bort, så jag städade efter och sedna la jag mig i en och halv timme innan jag for på jobbet. Och här är jag nu........tur min arbetskamrat börjar senare idag annars kanke jag inte kunnat låta bli att vara sur. Visst är det sjukt vad denna lilla jävla cigg kan göra med en..........

Jag vet ju vad en del tycker nu...åååå vad fjantig hon är och åååå....jag skiter i om ni tycker det. För för mig är det skit jobbigt....   

Av Isabella - 27 december 2009 06:47

Ja nu har jag varit ute och rökt min sissta cigg förhoppnings vis....  

Men nu ska jag inte vika ner mig själv för lite abstinens. Snart får man fara hem och ova oxå. Blir bra. Få se om det blir lite slalom idag. Micke var sugen att åka med Rebecca men jag får se om jag ska fara dit när jag vaknaer eller om jag ska försöka ta bort julen hemma. Jag gillar ju inte att ha kvar den så länge. Vi får se på vilket humör jag är så här mot eftermiddagen.  Jag kan ju lika gärna vilja ta livet av mig, men det går över. Jag mins sisst jag höll upp länge tyckte jag det var så himmla skönt att inte behöva gå ut efter maten och när jag pratade i telefonen. Nä nu måste jag stålsätta mig den här gången. Puss på er och håll tummarna för mig nu.

Av Isabella - 27 december 2009 01:17

Som ni vet så har jag ju förr slutat röka och börjat om flera gånger. Men nu sisst när jag började om har jag ändå haft i huvudet att sluta hela tiden. Men jag har ju varit lat och bekväm och hittat på olika ursäkter hela jävla tiden. Men nu har jag bestämt mig ( hoppas jag).  

Har insett som förr att det inte finns några bättre eller sämre tillfällen, sen så har jag börjat snarka mer och mer och ha ont i halsen när jag vakanar och det känns inte bra. Så nu ska jag fan göra ett allvarligt försök och sluta. För vem fan vill då i något man orsakta själv? Inte då jag.

Så nu kommernog ni se hur tråkigt jag kommer att ha och jag och Micke kommer nog inte vara riktigt vänner fram över här. Jag kommer att tycka så HIMMLA synd om mog själv. Men det går ju över. Så nu vet ni.

Kram på er och god natt vänner små......  

Av Isabella - 27 december 2009 01:04

Idag slutade jag lite tidigare. Komme mig hem och väckt huset. Nu gumman om du ska ha den där datorn du parat till så är det bäst vi far nu sa jag till Rebecca. Hon har ju varit så duktig och sparat ihop 2000 kr själv och då hade jag och Micke lovat henne att hon skulle få köpa en dator och vi skulle lägga till resten. Så jag tänkt att det var bäst vi passade på nu när mellandagsreorna började idag.

Vi for på Elgiganten och hittade en perfekt direkt för 3333kr. DEt var dom taget.

När vi komme hem så sken hon som en sol och sa att det var som om hon drömmde.   Det är så roligt och se när dom är så nöjda med vad dom åstakommit själva och hur stolt hon är för att hon lyckats spara.

Bra gjort lillan du har varit jätte duktig.

Sedan kryp jag i säng och fick väl sova 2 timmar innan jag var tvungen upp igen , för vi skullr fara till Micke mormor i Burträsk. Fast först innan vi for så for jag ut och kompliterade en julklapp till min älskade man. Som ni vet fick jag ju så himla bra julklapp av han och det kändes som jag inte rikgit var klar med hans. Så jag for på gymet och köpte ett gymkort till han. Så nu kan vi träna tillsammans.  

Han har ju dom senaste dagarna gått runt och klagat på att nu måste vi sluta trå onyttigheter, och jag kan bra hålla med. Så nu så sätter vi igång tillsammans den 2 jan.

Vi åt julmat i Burträska så nu är VI VERKLIGEN  spyless på denna jul mat. Hem igen och la os framför tv. Tur som jag ahde fick jag sova två timmar till och sedan var det bara att fara mot jobbet igen, och här är jag nu.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards