Jag kan allt

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Isabella - 1 december 2009 23:02

 

Pratade nyss med min bror och frågade om han hade fått något svar på det jag skickat till henne. å här krev jag till henne....

Jag vet vad du håller på med och jag vill att du slutar nu. Om du tar kontakt med han igen genom telefon eller datorn kommer jag att göra en polis anmälan på dig. Du har lyckats en gång men du kommer inte att få några mer pengar, sen är det inte pengarna jag bryr mig om utan att du har lyckat såra honom jätte mycke. Sluta upp med din jävla snyft historia nu.


Tydligen hade hon svart till han nu ikväll, och hon hade blivit sur på han. Som tur var så hade jag varnat honom för det. Så förhoppnings vis så slipper vi henne nu här framöver. Sen frågar sig nog mång om man inte kan ätta dit henne eller vem fan det nu är. Visst kan vi säkergöra det med detär  nog jävligt kronligt att få fram några bevis mot ådant här. för det första så har vi bara en email adress och en adress som han har skickat pengarna till. Hon har ju inte lämnat ut något nummer till han och varje gång hon ringer så ringer hon med skyddat nummer. Jag vet inte... man kanske skulle göra det för andras skull...kanske jag ringer polisen i morgon och frågar hur sådant här går till. Men iallafall så hoppas jag vi lipper höra mer från henne och att hon låter min bror vara i fred nu.


Av Isabella - 1 december 2009 21:12

Man undrar ju hur fan folk tänker.....

Jag har ju en storebror som är 38 år och han är förståndshandikappad. Han bor själv och har jobb. Han klara sig ganska bra själv men viss hjälp från min mamma och pappa med vissa grejor. Men nu till problemet. Om man är 38 år och aldrig har fått ligga...eller aldrig har fått vara ihop med någon , hur tror ni man skulle må då och om det var den största önskningen man vill..?  Jo visst skulle man greppa vilket halmstrå som hels då. Han har ju då suttit och tjattat på nättet och förståss träffat på en tjej. Redan i sommras uppdagades det här. För då skulle han helt plötsligt utomlands med henne. Hon hade ju fixat biljetter till flyg så han skulle ju BARA skicka ner 4000 kr i ett kuvert så skulle hon fixa och komma och hämta han här i Skellefteå , för att dom senare skullefara till London. Själv bor hon i Finnspång....hahahah ni hör ju. Skulle hon fara hit för att hämta han och sedan ner  till Stockholm igen.  ÄÄÄÄ NÄ.  Så klart så hade ju min bror redan skickat pengarna innan vi fick veta det. Tillsakaen hör ju att han ringer ALDRIG till någon utan att det är verkligen något viktigt han vill. Jag flyttade hemifrån när jag var 16år och nu är jag 31 år och idag var det andra gången han ringde mig, så ni fattar då. Vi pratade med han i sommras om det där och förklarade för ha natt hon bara lurar han och att hon inte är intresserad av han utan hon vill bara ha pengar. Han sa att han fattade men jag tror inte ha nköpte det riktigt. Så till idag när jag satt hemma i min soffa så ringer han. Han ville jag skulle komma och prata med den där tjejen på msn. Hon ville nu ha mer pengar och han skulle vara tvungen att skicka dom så hon hade dom på fredag. Han visste väl inte vad han skulle göra så ha nringde mig. Klokt av han. Jag åkte dit och fick ju se vad hon skrivit och jag blir så JÄVLA FÖRBANNAD  Hon har ju då vankat in min brori att hon är kär i han och han har ju då blivit det i henne. Dom har tydligen pratat på telefon oxå , men hon har ringt han och hon har skyddat nummer. Hon kör med något jävla snyft hur synd det är om henne och att ha nmåste  hjälp henne....fy fan vad arg jag blir. Jag prata med min bror och försöker få han tt förstå att det där bara fejk alltihop.  hon har tydligen  lurat i han att hon ska komma upp ni i december och att om hon inte får pengar så ska hon inte komma. Han vill ju inget annat än att någon ska älska honom. Jag gjorde klart för han att hon kommer inte att komma och att han ABSOLUT INTE ska skicka några pengar. Sedan sätter jag mig ner på hans msn och skriver några rader till henne att  hon ska sluta och att om hon inte gör det så kommer jag att polisanmäla henne. Men för mig är det inte pengarna som spelar in utan när jag ser hur fruktansvärt lessen min bror blir...  Hade jag haft henne framför mig hade jag slagit henne så hon inte reste sg upp igen. Min bror är inte smartast men han har ett hjärta av gul och han är min bror.....

Av Isabella - 1 december 2009 07:09

Japp nu har den sissta månaden börjat, och nu har det kommit det alla har väntat på. SNÖ NÖ SNÖ   Har nyss varit ute och rök och jag tror banne mig det har kommit mer än en deci i natt. Vilken tur man har satt in motorvärmaren och kuppe värmaren.   Idag blir det att fara hem och sova och sen ska jag kanske vara barnvakt en lite stund idag till William. Jonas och Micke ska fara tvärrt till Innanjön och hämta en gris. Så vi har jobb hela kvällen med att ta hand om köttet och mala köttfärs. Nä ska packa ihop datorn nu så hörs vi sen. Kram på er. Jo föresten så tänkte jag fråga en sak. Jag har en lite underökning här nu. Om man bara fick välja en grej på julbordet. Vad skulle ni välja då? Vad är det viktigaste du tycker ska finnas med? Skriv gärna en rad och berätta.  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards