Jag kan allt

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Isabella - 5 december 2009 22:04

Japp nu har jag kommit från  det första julbordet. Vi var bjudana av Mickes jobb till Vitberget. Det var jätte gott. Alla åt och åt och åt. DEt är en nack del för mig som har opererat min magsäck. Jag orkar inte så mycke. Men vad som är synd att alla tror jag inte tycker om maten. Det är ju  så att man säger ju inte jämt till alla man inte känner så bra att man har gjort det. Och då frågar ju alla varför jag äter så lite. Så då ska man förklara en massa. Inte direkt jobbigt men, alla behöver ju inte veta. Men så är det. Men iallafall så var det jätte gott och sen måste jag säga att Micke har fantasktiskt trevliga arbetskamrater och deras fruar och tjejor. Mycket roligt faktiskt. Så nu är man mätt och bajsnödig hihihhiihih  . Idag har jag varit på stan och köpte mig ett par byxor och en tröja jag hade ikväll. Sov väl fram till tolv. Nu sitter jag på jobbet och ska föröka kolla in vad som är på tv. Vet inte om det är något bra eller.....

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards