Jag kan allt

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Isabella - 6 december 2009 21:12

Ja jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Det hela började i natt när Micke började mess mass jätte gulliga mess och roliga mess till mig. Det är så fantasktiskt när killar kommer på vad det är tjejor vill ha och vill höra för att få oss så otroligt rörda och ska man säga kåta. Nu ver jag ju att det finns kanske flera släktingar som läser min blogg och kan ske inte vill höra det här men jag tänker skriva det ändå, för har man haft ett förhållande i tretton år så inger sex i det. Och det tror jag det gör i nästan alla förhållanden.  

 Ja tillbaka till grejen. Jo vi messade en hel del och äggade väl varanndra. Så när jag komme hem så hade vi ett uper långt sex i flera timmar.  

Vi har alltid bra sex men ibland så blir det lite extra och fan vad mysigt det är.  så jag tror klockan var mot halv elva inna vi kunde somna. Han sov då oxå med mig för han hade ju varit vaken nästan hela natten han med. Tur man har en jätte duktig dotter som steg upp och for och tränade och komme hem efter tolv. Jag och Micke sov ända till halv två. Helt slut var vi. Mysigt....

Sedan klev vi upp och for på julmarkand på nordanå. Och där hittade vi vaktel ägg. Det är en typ mini höna som lägger mini ägg. Jätte söta var dom. Min älska man vill ju då köpa för att jag sedan skulle göra en sockerkaka på dom.  

Så när vi komme hem vid fyra satt jag igån med det och sedan gjorde vi i ordning maten oxå samtidigt. Har tagit kort på äggen så det kommer i morgon ska ni få se. Köpte faktiskt fler som jag ska ha på julbordet och dekorera med. Till middag i dag åt vi SURSTRÖMING...mmmmmm

Efter det så vart det soffan och slö titta på lite tv. Micke åt sockerkaka och tyckte den var jätte god. Nu sitter jag på jobbet och filurar och känner mig bara lycklig. Det bästa som finns är när man får höra hur sexig man är och att man är någons dröm kvinna. tur man har upp och ner gångar i förhållande. Annars så kanske man inte skulle uppskatta upp gångaran så här mycke som jag gör iallafall. Till Micke kan jag bara säga :

-Du är min själs vän och min dröm prins och jag älskar dig oxå.  

nä nu ska jag bara njuta av den här dagen och tänka tillbaka och hoppas den upprepas snart...hahahah

God natt alla vänner

 

Av Isabella - 6 december 2009 06:54

Nu är det söndag morgono och i natt har det varit lite spring men helt ok än då, man håller sig ju vaken iallafall. ska sova länge idag tror jag. Känner att jag behöver det. en får jag se vad dagen till låter. Hörde Micke prata om att han ville och fiska med Joel, men jag vet inte om detblr det. Dom säger dom ska ligga på isen och fiska, men jag undrar på vilken is?   Ska nu ta och fika en lite sämre frukost innan jag åker hem ,så det är bara att gå tlll sängs.

Puss och kram på er

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards