Jag kan allt

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Isabella - 20 december 2009 08:50

Men vad böveln hände nu då??Nyss hade jag skrivit om våran dag och när jag skulle lägga in bilderna så försvann bara texsten. Man blir ju så förbaskad på sådan har faktiskt hänt förr.

Iallafall så var våran dag bra. När jag gick ut för ta min morgon rök så upptäckte jag att det var varmt och skön. Så då komme i överens att vi skulle ut och åka pulka och grilla och ta med choklad och mackor.

Och så vart det. Tyvärr fick vi inte med någon men vi hade trevligt själva oxå. Vi åkte i ca 2 timmar och hade riktigt trevligt. I slutet fick vi lite sällskap av en bekant från förr. Bea och hennes familj. Efter åkturen for vi på Coop och inhandlade vi lite chis och godis. Hem och gjorde köttfärspaj till middag. Sedan vart det tv för hela slanten. Tror vi komme i säng efter tolv. Man var ju mör i kroppen efter dag och det känns faktiskt idag . Provad faktiskt göra lite tryfflar och dom vart riktigt goda. ska nog ta och skriva ut lite godis recept. Jag har ju gjort en hel del godis i jul här. Det kommer snart. Tror det blir på måndag kväll när jag jobbar. Nä nu ska jag se vad denna söndag har att erbjuda oss. Rebecca ska och träna och jag ska tvätta och städa tror jag, sen får vi väl se vad min rastlösa man ska hitta på.  

      

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards