Jag kan allt

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Isabella - 29 december 2009 22:25

Jag tuggar tuggummi så jag har ont i käkarna.....  Men det går helt ok ändå tycker jag. Men idag har jag haft krypningar i kroppen och känner väl en viss trisstess. Men jag har försökt att inte tänka på det.

Visst har jag ätit en del onyttiga grejor oxå , mendet tycker jag att jag får nu när jag ska sluta röka. Föresten så vet ni ju att Rebecca van ju igår så idag har vi varit på match idag med....  

Var jätte roligt, idag spelade dom mot motståndare i samma ålder så idag vart det tufft. MEn till grejen så van dom hela skiten...HURRA HURRA HURRA FÖR ER TJEJOR, NI VAR SKIT BRA IDAG  

Sedan efter det så har det inte hänt så mycke. Vi har varit hemma och fisit och lagat lite mat och plockat bort julen och städat och gjort matlista.

Varit över till Jonas och Whan och planerat nyårs maten. Kommit hem och nu vet i fan vad om ska hända.....

Tror jag går och knyter mig i sängen med lite varuhuset i dvd.

God natt på er så hörs vi i morgon.

Från en fortfarande rökfri kärring

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards