Jag kan allt

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Isabella - 14 december 2009 21:32

Ja nu är det kväll och jag har sett på hjälte galan lite gran. Vilka otroligt modiga människor det finn runt om oss. Man är ju frg som fan själv och jag tror inte jag skulle försöka stoppa en våldtäckt med att springa dit , utan nog skulle jag ringa till polisen med mobilen. Men man ska kanske tänka om. Jag skrev även på face bok om det här, att man kanske skulle skärpa till sig. Då var det en jätte gullig arbetskamrat som sa:

-Du är bra som du är Bella :) Du måste bara påminna dig själv om vad du jobbar med ibland så kan du se dig som en slags hjälte i sig :)   
ÅÅ vad roligt och glad då man hör sådant. Tack så mycke. Visst att jobba med människor är väl ett typ vardagshälte dåd men det känns inte så.
Men tillbaka till dagen.
Idag efter jag gjort klar allt for jag på stan och åt en macka på Subway. Nu kommer mitt erkännade att det  inte vart någon träning. Och min ursäkt är........
Jag hittade inte min mp3. Sökte faktiskt hela förmiddagen. Men hittade den inte. Tänkte att jag skulle fara ikväll på nogot med det var inte det heller , och bara föra att den där skit latmasken bara kryp in i mig.....  
Ja ja men till eran vetska nu så har jag hitta den och det var min dotter som lånat den. Så imorgon när jag kommer hem från jobbet så har jag inte återvändo.
På stan gick jag runt lite och strossade och skulle ju länma in en  film rulle på Expert. När jag komme in i butiken så var det så skit lång kö så jag tänkte att det är bäst att roa sig själv ett tag här.  Började kolla in olika objektiv till kameran. Oj vad det finns mycke saker och oj så dyrt allt är.   
Men inpulsiv som man är så när det var min tur så bad jag om hjälp och fick ju kolla på olika objektiv. Och givet vis så hade dom ju extra pris på ett sådant som jag ville ha.......(jag är säkert lurad)   
Men jag vill verkligen ha det och jag tycker att jag har jobbat för mina pengar och då köper jag vad jag vill. så objektivet följde med mig hem. Mycket trevligt tycker jag. Så nu måste jag ut och prova det någon dag när det är ljust ute.
Men hem och laga mat och sedan har vi varit i soffan hela kvällen. Imorgon ska jag fara och jobba dag en stund och sedan ska jag fara och TRÄNA JAG LOVAR ER DET:!!!!!!!!!!!
Sov gott och dröm om mig...hihihihihihih
Av Isabella - 14 december 2009 09:56

Idag har jag varit uppe med tuppen. Nä jag skojar bara, kanske inte rikktigt men nästan. Jag har hunnit tvätta , städat och fikat frukost. Nu väntar jag på att klockan ska gå lite så jag kan åka och träna. Känner att nu är det ett måste, fast jag ska erkänna att jag är inte sugen men men jag måste ju fan ta mig i byxlinigen och ta mig dit nu och det är en order från högre makter. Ja nu ska jag se hur det går för gubbarna som är här och kollar våran ventelation. Tydligen har dom hittat ett STORT topp här, så vi har tydligen inte haft någon cirkelation på flera år. Vi haer ju kännt att det har varit dålig luft men inte att det var så här illa. Ja ja nu fixar dom det så nu får vi se.

Kram kram på er alla och hoppas ni får en bra dag.

Av Isabella - 14 december 2009 09:43

Ja igår var ju jag och Micke och åt julbord med mitt jobb, i Byske på Gästgiveriet. Men gud vad fan vad god mat dom hade....dom kan verkligen laga mat. När vi komme först så fick man ta glögg och sedan in till bordet vi hade bokat i vårat namn. Jätte mycke folk var det och en förbaskat lång lång lång kö till maten. Täkte vi ju direkt att , satan varför tog jag inte mackan där hemma!  Här kommer man ju aldrig att få mat, men men vad det gick undan. Tror vi stod i kön bara 20 min innan vi komme fram till matbordet. Men gud vad bra mat det var och mycke olika röror och jätte mycke olika rökta kött och jag är det någon ide att fortsätta berätta..... jag tror ni fattar.   

Ja förståss så hade jag med mig kameran och som vanligt på sissta tiden har jag börjat glömma saker  

Jag hade glömt stoppa i mineskortet i kameran  så då går det inte at ta kort ( fitt fitt fitt). Jag upptäckte det när jag skulle ta kort på det fantastiska dessert bordet. Ja man måte ju börja tänka till. Vi var då hemma vi halv sex och mätta som fan.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards