Jag kan allt

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Isabella - 31 december 2009 16:10

Denna dag har varit lugn och ganska tråkig faktisk. Fast inte tråkig på ett dåligt sätt ,utan bara tråkig. Vi låg länge i sängen och så Varuhuset alla i familjen och busade lite med Micke. Jag och Rebbe har nämligen hittat ett nytt ställe han är kittlig på, kommer verkligen att uttnyttjas när det behövs  

Sedan kommejag ju på den briljanta iden att gå inte till stan och kolla in rean. Becca fick ganska mycke pengar av farfar och Molly i julklapp så hon ville se om hon hittade några kläder. Så vi snackade ihop oss med mor min så hon följde oxå. Men vad fan det var ju inte öppet något mycke idag.......  bara CK. visst kunnde vi ha handlat där men nu hade hon ju fått på HM så det var bara att fara hem igen. Mamma for hem och jag och Becca väntade på Micke. Han komme och vi for till Korvgubben och åt lite lunch tillsammans. När vi komme hem så la vi oss isängen igen och slog på Varuhuset igen. Fram till nu när jag har gjort fläskfilen klart och nu ska jag fara och handla en sås.

Hoppas alla får en MYCKET trevlig kväll och ett GOTT NYTT ÅR TILL ALLA DÄR UTE.  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards