Jag kan allt

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Isabella - 2 mars 2011 13:37

Hej  hopp min läsare   

Då har det varit den 1 mars och jag har hunnit fylla 33 år igår. Känns väl som inget speciellt. Dagen var som i det stora som en vanlig dag. Jag lagde min egen smörgåstårta, min egen frukost osv. Dotter hade glömmt att jag fyllde år men vad fan..... spelar ingen roll egentligen. Min pappa och sambo plus mamma och Rolf var förbi på kvällen och vi slängde i oss tårta. Av pappa fick vi en motorvärmare jag och Micke tillsammans. Och av mamma fick vi ett P-pass . Vi hade önskat  oss det så det var inte någon överaskning egentligen att öppna paket.    Har börjat med mammas pressent. Mamma fyller nämligen 70 år i år så kalas står och knackar på dörren. Även min pappa fyller 70 i år. Pappa fyller nu i mars och mamma i mitten av april. Till pappa har jag redan fixat present. Han är ju lite mer för digitala prylar och sådant, medans mamma blir lite mer fix med. Jag ska nämligen göra en fotobok till henne. Så nu ni som känner mamma säg då ingenting till henne. Så just nu har jag börjar samla ihop foton och Lena (bonus syrran) har ju en så finulig scaner , så hon har hjälpt mig att scana bilder. Men jag ska ta mig in hos mor i morgon och kolla igenom några album dom har. Men jag har redan hitta många roliga minnen. Så jag tänkte bjuda er på några. Idag har jag diskat, storhandlat, varit på stan med världens bästa Linda och blivit bjuden på lunch. Tack Linda det var mysigt att få snick snacka en stund. Så här på efter middagen blir det väl inte så mycke bara slappa tills jag ska rulla lite köttbullar. För idag ska vi äta världens godaste middag. Köttbullar och brunsås med potatis ....mummmsss   

   

På det här kortet är jag typ super ny! Dom hämtar mig på Arlanda.


   

Jag i kanske 2-3 år typ !


   

Världens gulligast bror. Rolf kanske 2-3 år ,visst var han söt!


   

Hahahah kan inte säga något om detta kort. Går i sexan!!


   

Har har jag gjort revolt   


   

 Och sisst men inte minst. Ett roligt kort på ove i sommras. Han gör en grimars...hahahah 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards