Jag kan allt

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Isabella - 26 mars 2011 20:14

Tjena.....

Hoppas ni har det bra så här på kvälls sidan? Själv sitter jag i lungnan ror på jobbet och väntar på att det ska bli morgon så man får fara hem och fortsätta se den OTROLIGT bra filmen jag började se innan jag for. Den kan jag verkligen rekomendera. Nackdelen med att jobba natt är att man jämt ska fara när familjen myser ner sig i soffan och ser bra saker.

Som idag.... jag kan ju liksom inte förbjuda Micke och Rebbe att se film bara för att jag jobbar. Men men  idag då började vi se en film som hette " The Mechanic" med Jason statham. Kanske inte den bästa med en klar spännande och se värd film. Så snubblar ni över den så se den. Dagen som sådan har varit bra. sovit ut och sedan var man själv hemma för dom andra stack till slalom backen. så jag passade på att städa och skura. Sedan lagade jag till en lite lördagsmiddag tills dom kom hem. Vi åt och sean vart det att se klart hockyn. Så har min dag sett ut. Kanske inte så över jävligt spännade men vem har påstått att liver är spännande hela tiden?

inte då jag, men jag triv en då.

Nu lite tve tittande och sedan lite mer tve tittande. Natten är ung....

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards