Jag kan allt

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Isabella - 25 mars 2011 21:22

God kväll min läsare. Var någon dag sen jag skrev till er. Beror på att jag har varit hemma och pysslat OCH på att jag har fruktansvärt ont i mina tummar   Vet inte vad som har hänt men jag kan nästan  inte greppa något utan att det tar ont som bara den!

Micke säger att jag har sms-tummar, men jag säger att det har jag inte alls. Och som alla vet så har vi kvinnor alltid rätt   

Iallfall så har jag börjat innreda mitt näste. Jo jag håller på med att byta lite möbler i sovrumet. Eller för att vara ärlig så håller jag på att byta ut alla. Har sålt/ slängt en del saker och börjar ju med en viss försiktighet att inskaffa nytt.

Idag klev jag upp TIDIG och gjorde mig klar för en tripp till Täfteå och hämta en sängram.

Jag och Camilla for ner tilsammans. Trevligt med lite skit snack i dom timmaran. Eftersom jag inte hade med mig någon karl så var jag tvungen att vara karln! Slet den där ..... släpen så jag tror jag sket ner mig. Och inte nog med det så när vi komme fram till Täfteå så bodde ju gubben in i skogen och jag kunde ju inte vända där med släpen. Så det var att koppla loss den och dra den runt och hålla på. Så man kan väl säga att jag sket på mig två gånger idag då   

Känns i kropen nu att jag burit och sliti idag. Så vad säger man....

Vad ska man med karlar till när "tjejor kan"

Väl hemma så konkade jag in allt med hjälp av Micke med madrassen. Sedan satte vi ihop sängen tillsammans. Ungefär så här ser den ut

 

Så nu blir det att börja innreda det nya sovrummet. Jag har en bild i huvudet, men den är inte riktigt klar, men det bruka komma om man börjar fixa. Men temat ska vara lite åt det indiska hållet och med mycke färger och MYCKE ljuslycktor. Så det är vad jag har pysslat med idag. Sitter nu på jobbet och fundera på vad veckans bild ska vara som jag ska visa  på söndag. Blir nog en foto runda i helgen. Nä nu ska jag kolla in nätet och se vad tradera har att bjuda på.

Kram på er

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards