Jag kan allt

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Isabella - 17 mars 2011 20:29

Nej nej nej denna eviga tvätt......   Den tar aldrig slut. Idag har jag tvättat gardiner och en massa kläder, och vad händer , jo dom där förbaskade gardinerna krymper säker en 5 cm ??? VA !!!

Jag tvättade dom i rätt grader och ändå blir dom små??

Skit gardiner!!!!    

Men vad göra? Jo vi hängde upp dom iväntan på att jag kanske köper nya. Dessutom var jag tvungen att ha en strykar tävlin med Micke. Allså jämliget är verkligen välkommen i mitt hem och vi har det men vissa saker kan vi kvinnor bättre. Tex att stryka! Tack Micke för att du försökte men mina gardiner som jag stryk vart bättre än dina...... erkänn bara!!   

Idag har vi varit en sväng på stan oxå. Ärendet var att kolla in glasögon åt -Micke och sedan skulle vi kolla in saker till våran kisse.

Hon löser så himmelens mycke hår nu att man blir tokig. Det är hår överallt. Så vi har hört oss för om BRA foder och en JÄVLIGT bra kam som man ska kamma hon med. Allt som all gå på drykt 700 kr.

Det kostar att ligga på topp, som man säger.

Har dessutom hunnit förbi min vän Maria. Hon fyller år idag och där vart jag bjuden på smörgåstårat....mummss var det. Och nu entligen hemma för att förmodligen somna i soffan. Micke har haft ont i huvudet så han ligger redan i sängen och sussar. Man kan ju undra när han vaknar i natt och är pigg??

Här kommer då bilden på hans öga. Kolla in pupillen! Han har typ bara pupill...

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards